FAQ
DEADLINE: het doorgeven van voorkeuren m.b.t. de tafelindeling kan tot UITERLIJK vrijdag 11 juli 23:59
TICKETS
Om optimaal gebruik te kunnen maken van het terrein en zoveel mogelijk feestvierders te kunnen herbergen, hebben we dit jaar ook losse tickets beschikbaar. Deze geven vanaf 19:30 toegang tot de borrelarea met statafels, boekjes, bier en gezelligheid. Deze hoge biertafels staan op hetzelfde terrein dus geven toegang tot hetzelfde feestterrein 😉
Dit tickets biedt dus GEEN plaats aan een cantus(zit)tafel maar biedt toegang tot het terrein inclusief de geneugten van onbeperkt bier en gezelligheid.
Is het feest op den duur losgebarsten en wordt de tafelindeling ‘losgelaten’, dan ben je natuurlijk vrij om je vrienden aan hun cantustafel op te zoeken.
Goede vraag, jij bent zeker de hoofdboek(st)er?
We hebben dit jaar 2 soorten tickets: groepstickets aan de cantustafels en individuele tickets voor de borrel area.
- Groepstickets: werken per halve of hele tafel: dus per 4 of 8 personen. Voor deze tickets is ruimte gereserveerd in het veld met cantustafels waar jouw groep kan plaatsnemen. LET OP: op de tafels staat aangeven voor welke groep de tafel gereserveerd is. Zorg dat jouw groep aan je eigen tafel(s) zit en dat je niet aan andermans tafel zit (doordat je bijvoorbeeld tickets hebt bijgekocht).
- Individuele tickets: deze tickets geven vanaf 19:30 toegang tot de borrelarea, gewoon op hetzelfde feestterrein. Uiteraard vergezeld door (hoge) biertafels, cantusbundels en onbeperkt bier.
BELANGRIJK! Wanneer tickets worden overgenomen van een andere groep, zitten de kopers aan tafel bij de verkopers. Als de kopers bij een bepaalde groep willen zitten, dan kunnen zij hier niet zomaar aansluiten omdat dit niet past in de tafelindeling waardoor andere groepen hier dan de dupe van zouden zijn.
Wat enkel kan is het volgende: overleg met de betrokken groepen of er ingedikt kan worden. Aansluitende tafels mogen hier uiteraard geen last van hebben.
Denk eraan: je kunt je vrienden altijd nog opzoeken wanneer het feest losbarst en de tafelindeling wordt ‘losgelaten’ 😉
LET OP: Tafeltickets zijn dit jaar per persoon (i.v.m. een soepele entree). Als je tickets online koopt, gaat dit dus om een (veelvoud van) persoonlijk(e) ticket(s). Deze bieden plek aan de tafel van de verkoper.
Losse tickets bieden toegang tot het terrein maar geen zitplaats aan een cantustafel. Echter, als er ergens ruimte is om aan te sluiten (ZONDER dat omliggende tafels daar last van hebben), ben je vrij om dat te doen 🙂
Zoek in je mailbox op “Eventix” of op “Eindejaarscantus”. Eventix is onze ticketpartner bij de Eindejaarscantus. Niet gevonden? Stuur dan een mailtje naar info@eindejaarscantus.nl onder vermelding van je groepsnaam en het mailadres waarmee de tickets besteld zijn of gebruik onderstaand contactformulier. Dan kunnen wij de tickets opnieuw versturen.
GROEPEN/TAFELS
Wil je samenzitten met één of meer andere groepen, geef dit dan VOOR 9 juni door via het systeem op de TICKETPAGINA.
Heb je verschillende tafels besteld onder dezelfde groepsnaam en/of Hoofdboeker, dan worden jullie bij elkaar geplaatst op het terrein.
LET OP: de deadline voor het doorgeven van tafelvoorkeuren is reeds verstreken.
Je hebt dit jaar individuele tickets ontvangen (4 per halve / 8 per hele tafel), zodat iedereen met een eigen ticket naar binnen kan. Met het oog op een vlotte doorstroom en de tafelindeling raden we jullie aan om zoveel mogelijk als groep te komen. Laatkomers kunnen met hun eigen ticket later aanschuiven.
Na de ticket- en leeftijdscontrole kunnen jullie naar de tafel die voor jullie gereserveerd is op het terrein. Hierover krijgen jullie in de week van het evenement bericht. Hier staan jullie pitcher, bekers en bundels jullie op te wachten.
Kan een enkeling pas later bij het terrein zijn, geef deze persoon dan zijn of haar ticket, zodat deze zelf naar binnen kan. Houd vervolgens contact over jullie zitplaats, dan komt alles op haar pootjes terecht.
Kan een enkeling pas later bij het terrein zijn, geef deze persoon dan zijn of haar ticket, zodat deze zelf naar binnen kan. Houd vervolgens contact over jullie zitplaats, dan komt alles op haar pootjes terecht.
Nee hoor. We controleren de geldigheid van het ticket en leeftijd (18+). Als er iemand anders meegaat dan oorspronkelijk bedacht, dan is dat geen probleem!
GEEF JE TAFELVOORKEUR DEUR:
EVENT
19:00 Inloop
20:00 Start cantus
23:00 Einde cantus
Dan mag je ons een mailtje sturen met jouw voornaam en achternaam op info@eindejaarscantus.nl en gaan we ervoor zorgen dat ook jij een leuke cantus hebt!
Er is voldoende ruimte rondom het terrein om je fiets kwijt te kunnen, zowel bij de entreekant (RAW-kant van het station) als bij natuurlijk de NS fietsenstalling (let op dat je je OV meeneemt 🙂)
Het is en blijft een studentenevenement. Mocht je echter wat maatjes hebben die mee willen gaan maar (nog) geen student (meer) zijn, dan is dat geen probleem. We gaan niet vragen naar een studentenpas. Wel om je ID! (18+)
Lieverd, het is een BIERcantus…
Ons all-you-can-beer-maar-gedraag-jezelf concept spreekt uiteraard voor zich: het is hier geen open wijn- of cocktailbar. Mocht je een gluten-allergie hebben of iets in die strekking: mail ons dan op info@eindejaarscantus.nl, dan zullen we uiteraard iets voor jou regelen!
Daarnaast is er fris bij de barren en water.
Yesss. Het reserveren hiervan wijst zichzelf bij de kluisjes.
ANDERE VRAGEN?
SOCIAAL
ALGEMENE VOORWAARDEN
ALGEMENE
VOORWAARDEN
T.B.C.
ALGEMENE VOORWAARDEN
ALGEMENE
VOORWAARDEN
T.B.C.
HUISREGELS
HUISREGELS
Deze huisregels zijn van toepassing op alle overeenkomsten tussen Stichting Eindejaarscantus (de organisatie) en bezoekers van haar evenementen. Bij het betreden van het evenemententerrein van de Eindejaarscantus ga je akkoord met de volgende regels:
- De organisatie kan personen bij wangedrag c.q. het overtreden van deze voorwaarden de toegang weigeren of verwijderen van de locatie van het evenement. Hieronder wordt o.a. verstaan:
- Het staan op stoelen, banken en/of tafels;
- Het gooien van bier.
- Er wordt gewerkt met een tafelschikking. Bezoekers dienen plaats te nemen aan de aan hen toegewezen tafel.
- Voor onze evenementen geldt een minimumleeftijd van 18 jaar. Bezoekers moeten zich te allen tijde kunnen legitimeren met een geldig legitimatiebewijs.
- Bezoekers kunnen voorafgaand en tijdens het evenement worden gefouilleerd. Degene die zich hieraan niet onderwerpt kan de toegang worden geweigerd.
- Stichting Eindejaarscantus voert een zero-tolerance beleid op het gebied van drugs. Indien er drugs wordt aangetroffen bij een bezoeker zal deze direct worden ingenomen en kan de organisatie besluiten de bezoeker de toegang tot het terrein te weigeren dan wel, als de bezoeker al binnen is, van het terrein te verwijderen. In het geval van het in bezit hebben van grote hoeveelheden drugs en/of vermoedens / constatering van dealen zal de bezoeker worden overgedragen aan de politie.
- Het is NIET mogelijk om tussentijds de locatie van het evenement te verlaten. Bezoekers die het terrein tijdens de Eindejaarscantus verlaten, hebben hierna geen toegang meer tot het terrein.
- Bezoekers zijn verplicht zich te houden aan voorschriften en/of aanwijzingen van de organisatie en haar medewerkers.
- Het betreden van de plaats van het evenement en het bijwonen ervan is geheel voor eigen risico van de bezoeker.
- De organisatie is niet aansprakelijk voor enige schade c.q. letsel ontstaan aan bezoekers en/of goederen van bezoekers.
- Het is verboden de volgende zaken mee te nemen naar de plaats van het evenement: professionele foto, film- en andere (geluids- en/of beeld-) opnameapparatuur, (alcoholhoudende) dranken, voedsel, deodorant, parfum, drugs, glaswerk, blik, vuurwerk, plastic flessen, (vuur-)wapens en andere gevaarlijke voorwerpen. Bij het in bezit hebben van wettelijk verboden zaken zoals vuurwerk of wapens zal de bezoeker worden overgedragen aan de politie.
- Tijdens het evenement kan er vanuit veiligheidsoverwegingen camerabewaking aanwezig zijn. Indien nodig (in geval van calamiteiten of ongeregeldheden) zullen de beelden beschikbaar worden gesteld aan de politie en justitie.
- Tijdens het evenement kunnen opnames gemaakt worden door de organisator en haar partners. Alle bezoekers geven bij binnenkomst stilzwijgend toestemming aan de organisatie om deze videobeelden en foto-opnames te verveelvoudigen, openbaar te maken en/of te exploiteren.
- Elke vorm van reclame maken voorafgaand, tijdens en na afloop van het evenement in en om de locatie is zonder toestemming van de organisatie niet toegestaan.
- Zodra het evenement is afgelopen dient de bezoeker het terrein onmiddellijk te verlaten. Dit om overlast voor de buurt tot een minimum te beperken.
- In situaties waarin deze voorwaarden niet voorzien beslist de organisatie.